Gemeentegids België is een portaal waar bezoekers bedrijven kunnen vinden. Deze gids is geen onderdeel van de gemeente. Wel is deze uiteraard (online) beschikbaar in uw gemeente! Gemeentegids België is actief in België en bezoekers kunnen gemakkelijk zoeken op bedrijfsnaam, bedrijfscategorie of op basis van locatie. Als u wilt, kunt u uw bedrijf tegen een scherpe prijs toevoegen aan onze website. Gemeentegids België is de meest bezochte bedrijvengids in Google. Onze gids bestaat al sinds 2009 én is marktleider in België.

De voordelen

Als u zich aanmeldt bij Gemeentegids België, profiteert u van verschillende voordelen. Een erg belangrijk voordeel is dat u beter vindbaar bent op het internet. Onze website staat immers hoog genoteerd in de zoekresultaten. Uw potentiële klanten komen via de organische of betaalde zoekresultaten op onze website. Hier kunnen zij op zoek naar een bedrijf in hun regio. Op basis van uw type vermelding zult u bovenin de resultaten staan. Zoekt een bezoeker specifiek naar uw website? Dan staat u altijd bovenaan.

Via Gemeentegids België krijgt u, indien u een website aangegeven heeft, bovendien een gratis backlink. Deze backlink zorgt er weer voor dat uw eigen website beter gevonden wordt. Bezoekers kunnen direct navigeren naar uw website óf zij kunnen telefonisch contact opnemen, indien u een telefoonnummer hebt opgegeven.

De kosten

U heeft keuze uit verschillende pakketten:

• Basisvermelding met een lidmaatschap voor 1 jaar bedraagt 195,- exclusief btw;
  • Basisvermelding extra met een lidmaatschap voor 1 jaar bedraagt 349,- exclusief btw;
  • Premium vermelding met een lidmaatschap voor 1 jaar bedraagt 550,- exclusief btw.

Welke informatie kan ik op Gemeentegids België plaatsen?

U kunt verschillende gegevens toevoegen aan de website:

• Naam van uw bedrijf (Basis en hoger);
  • Uw website + backlink (Basis en hoger);
  • Omschrijving van uw bedrijf (Basis en hoger);
  • Adres (Basis en hoger);
  • Telefoonnummer (Basis en hoger);
  • Branche (Basis: 1 categorie, Basis Plus: 3 categorieën, Premium vermelding: 10 categorieën);
  • Openingstijden (Basis Plus en hoger);
  • Omslagafbeelding (Basis Plus en hoger);
  • Bedrijfsvideo (Premium vermelding).

Uw bedrijf toevoegen?

Wilt u graag uw bedrijf toevoegen? Dat kan erg eenvoudig via onze aanmeldpagina. Via de aanmeldpagina kunt u aangeven uit welk pakket u wilt kiezen. Daarvan ontvangt u na 14 dagen een factuur.